onsdag 8 maj 2013

Jag pratar om var man hittar de bästa böckerna på Radio AF



Jag har gjort fler gästspel i radioprogrammet Boktimmen på Radio Af. I avsnitt #3 pratar jag om Förr eller senare exploderar jag (man kan faktiskt inte prata nog om den boken). Om man kan bortse hur många gånger jag säger fantastiskt och absolut så är inslaget väldigt trevligt och lättsamt.
I samma program, lite senare, pratar jag och programledaren Hanna Nyberg även om hur man egentligen hittar bra böcker. Var man snappar upp tips, vem man ska prata med och vilka bloggar som är våra favoriter. Det här är inga superexklusiva tips. Ni som bokbloggare kommer inte att hitta några nyheter direkt men vi vänder ju oss till studenter som kanske inte är lika boknördiga som vi är.

Lyssna på Boktimmen här. 

Jag gjorde även en snabbrecension av boken Fågelbarn i avsnitt #5 men den intervjun är gjord via telefon med mig helt nyvaken så den har jag inte ens våga lyssna på.

Snart kanske jag är med igen. Podcastinspelning väntar i veckan!

Inga kommentarer: