måndag 11 april 2011

Mera film med Safran Foer

Nu fick jag precis reda på att Extremely loud and incredibly close ska bli film och att de spelar in filmen i New York as we speak. Filmens skådespelare är på A-kändislistan. Vad sägs om Tom Hanks och Sandra Bullock (är det här verkligen en romantisk komedi), John Goodman och Max von Sydow m.fl.?

Såg ni Jonathan Safran Foer på Babel i torsdags? Han pratade om sin nya bok Äta djur. Per Morberg och Lotta Lundgren satt i studion och hade läst boken och hyllade och gillade.


Mer om filmen. 
Babels Jonatan Safran Foer reportage.  

3 kommentarer:

Titti sa...

Tack! Missade programmet. Måste se hela programmet på svt play, vill gärna se den efterföljande diskussionen. Per Morberg hyllade och gillade alltså? Mina förutfattade meningar hade tippat på något annat. :-)

Anonym sa...

Men det är ju helt fel skådespelare! Trots att jag inte ens vet vilka roller de ska spela. Åh. Jag vet inte hur jag ska göra nu.

Stringhyllan sa...

Ja castingen är bedrövlig. :(