lördag 9 april 2011

Mycket nu

Jag gjorde misstaget att börja på Kärleken i Julia Anderssons liv samtidig som jag fick boken Brev från en bruten horistont skickat till mig att läsa tills på onsdag och sen bestämma mig för att äntligen ta tag i att se The Wire. Den där serien som alla som har sett den säger att man bara MÅSTE se. Att det är en del utav populärkulturen och blabla. Kärleken i Julia Anderssons liv är jättebra men den är just nu längst ner på prioriteringsstegen. The Wire är helt omöjligt att slita sig ifrån. Så hejdå mitt liv, jag finns framför tvn om nåt brådskande händer.

Kan passa på att informera om att nu ska boken Berättelsen om Pi av Yann Martel också bli film. Ang Lee regisserar och Tobey Maguire spelar killen i båten som blir strandad på en ö. En okänd indisk skådespelare vid namn Suraj Sharma spelar Pi. Den här boken har jag faktiskt inte läst, men det är liksom The Wire tydligen något som man bara   ska   ha   läst. Filmen ska spelas in i 3D (!?) och kommer på bio i december 2012.

Inga kommentarer: