måndag 27 december 2010

En liten julenkät


Hur många och vilka böcker fick du i julklapp i år?
Jag fick inga. Men jag hade inte önskat mig några heller. Ingen slår min personalrabatt och att spontanköpa böcker till mig är meningslöst. 
Vilka böcker gav du bort i julklapp?
Just kids på engelska av Patti Smith till min kompis Patrik, Mannen utan egenskaper av Robert Musil till pappa, Till skogs och Okänt offer av Tana French till pappas fru och Människor det är synd om av Kalle Lind till morbror,
Hade du skrivit en önskelista?
Nej det har jag slutat med för länge sen.
Fick du eller gav du bort en läsplatta?
Nej, trots att det var årets julklapp!
Skickar du julkort?
Jag skickade typ fyra stycken.
Vilken är den sämsta julklappen du någonsin fått?
Oj, vad säga...Jag gillade nog de flesta julklapparna faktiskt.
Vilken är den bästa bok du läst i år?
Främlingen i huset av Sarah Waters kanske. 
Vilken bok ser du mest framemot under 2011?
1Q84 på engelska i september av Murakami!

Inga kommentarer: